Sunday, July 19, 2009

Kerana Aku Manusia


Kerana Aku Manusia…
Ada kalanya aku berjaya apa yang dirancang
Namun kegagalan juga menjadi sebahagian olahan hidupku
Hinggakan aku dapat terima kenyataan
Tentang segala-galanya. ..

Kerana Aku Manusia…
Ada kalanya aku ingin disayangi
Dan juga perasaan menyayangi seseorang
Namun terpaksa simpan dalam hati
Sukar untuk ku lafazkan
Demi kebahagian untuk seseorang

Kerana Aku Manusia…
Aku belajar dari kesilapan silam
Untuk menjadi lebih baik dari semalam
Hinggakan aku rasa kehidupanku
mengalami perubahan
Tanpa kusedari

Kerana Aku Manusia
Aku mengharap sinar takdir
Akan menyebelahiku suatu hari
Walaupun sukar untuk aku menduganya

Kerana Aku Manusia
Izinkan aku menyayangimu seadanya
Walaupun kau tak mengetahuinya
Hanya tuhan yang mengerti….

No comments:

Post a Comment