Wednesday, July 29, 2009

**Cuti Owh Cuti**

Esk 30.07.09 aku kena amik cuti lg....bln ni dh byk kali aku cuti.....adeiii...kije byk yg lom siap...aku bkn sengaja nk cuti...Pagi td Lawyer dh kol...so esk aku blh p office dia...buat payment & settle kan ape yg ptt....smlm ptg dpt letter from development, ari ni dpt kol lak...bgs laaa...xde la aku tunggu lama sgt...

ishhhh...........bl la nk settle suma ni....penat siot.....raya kali ni aku mmg x leh cuti lama2.....boring nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............bistu nk wat camna....i make that decision.....so ndak x ndak aku kena gak p settle kan smpai abis.....skrg menda dh buat hampir 85% x kan aku nk tarik blk....kn???....

nk ikut kan penat.........MEMANG AKU PENAT YG AMAT SGT....ke sana kemari demi nk settle kan suma ni....duit lak jgn ckp laaa....kuar cam air mengalir deras......bkn setakat sepuluh dua puluh hingget....main ratuih2 & riban2 beb...esk nk kena bwk duit lg....adeiiii...mcm kije cop duit jek kn???....dunia skrg mmg suma pki duit....tarak duit mmg suma x leh jln.....duit owh duit.....sape ade duit lbh2 tu meh bg kt aku....aku ske klu org bg aku duit.....hik..hik..hik..

Thn ni silap2 aku x leh dpt Best Employee lg...mana x nyer...cuti memanjang.....x dpt la aku merasa bonus thn dpn...hik..hik...klu ade rezeki ade la kn...(takkan tiap2 thn ko nk bolot best employee kot...agak2 laaaaa).....

Dah ar....AKU PENAT!

No comments:

Post a Comment