Wednesday, August 05, 2009

**Message**

Message ape yg cuba dia smpai kan ni??? aku x pasti.....cuma aku keliru dgn keadaan tu....bl aku tetiba msk dlm 1 umah yg kosong....besar....dinding suma di cat putih....lantai mozek putih.....ruang yg agak luas.....dan bl aku melangkah masuk.....ade seorang budak kecil dtg kearah aku smbl tersyum......sape dia???? dan dia cuba sampaikan sesuatu....cuma aku x pasti ape yg cuba dia smpaikan tu......

"ya allah......berikan lah aku perlindungan.....sesungguhnya aku penat dgn suma ni...."

3 comments:

  1. ape tu?? mimpi eh?? lately nie pk byk sgt.. rehat tak tentu.. ngn cerita kwn2.. tu yg serabut kot.. tak pe lah,, budak tu senyum kan.. maksud baik2 la tu...

    ReplyDelete
  2. LuVidA^^ - Seram ke ek??? Ade menda lg seram ni....

    MiSsyLiLy - yup tu mmg mimpi cik lily...tp ape makna tersirat mimpi tu aku x tau....just wait & see jek....

    ReplyDelete