Monday, August 24, 2009

Puasa Ari Pertama......

Nothing to say....just nk wish hepi ramadhan....hope aku dpt teruskan puasa aku ni utk hari2 yg akan dtg...1st day puasa dh semestinya aku berbuka di rumah ibunda tercinta...so suma ade ms buka posa tu...thats why my mom cook something special...thanks mom....u're a the great mother in the world....walau mcmana mahal pn makanan lain, walau mcmana hebat pn mknan lain x de yg dpt tandingi masakan ibu ku.....x caya try la beb....hikhik....so menu utk hari pertama adalah....jeng..jeng..jeng...

haaaa..... cepat teka...menu apakah ini???.....ini sekadar gambo hiasan jek....almaklumlah x sempat nk amik gambo....aku mmg gitu...klu dh lapo mmg x hingat suma tu....alih2 pas mkn br tringat....camana nk amik gambo klu suma dh msk dlm perut...miahaha....eh aku x bgtau lg kn menu ape...ni nama nya laksa johor... yummieeeeee.....mmg sedap....smpai kan ms sahur pn aku bedal laksa johor ni lg....ingat sng ke nk mkn lg pas ni??....hikhik.....

K ar all....sj je nk bg ko telan air liur bl tgk pic tu....ape pn....thanks to mum coz msk kan laksa johor utk berbuka puasa ari.....muaxxx...i love u mom...

No comments:

Post a Comment