Monday, August 24, 2009

Puasa Ari Kedua......

Asalamualaikum.....Entri kali ni adalah utk puasa ari kedua....sj je nk kongsi menu2 dgn u all....bg meleleh sket air liur u all tuh....x pn mana la tau aku nyer entri ni blh bg idea utk korang buat menu berbuka puasa ari ni kn?? hikhik...so smlm mak aku wat laksa johor...so utk puasa kedua ni ade lbh spaghetti...my mom say x elok membazir...so dia srh aku bwk blk spaghetti yg lbh tu....& dia smpt berpesan nnti klu msk jgn lupa antar sket kt umah mak...hikhik...yes mom, pesanan diterima....so menu utk berbuka puasa ari kedua ni adalah....


haaa.... mau teka lg x???hikhik.....pk punya pk...tercetus la idea aku & cik zura utk kami sama2 msk spaghetti goreng jek...hikhik....k ar tu drpd buang kn??....so cam biasa la...ni pn gambo hiasan jek....spaghetti goreng kami byk gak bahan nya....ade sosej...ade daging cincang...ade ape lg ek...x ingt lak aku...kang klu aku ingt aku kompem terbayang2 spaghetti tu...astargfirullahallazim...aku posa beb...kurang lak pahala posa aku nnti...hehehe....tp ape pn...sedap gak spaghetti smlm tu...nyum2....so utk menu ari ni x bape nk pasti lg....so klu ade ms aku update esk k....

2 comments:

  1. podaahhhh... msk la utk kami gak..** tetibe nak wat muke kesian**

    ReplyDelete
  2. hikhik...lek laa....smlm pn ko bkn ade kn?? so bl agenda berbuka posa bersama2???.....x sabo siot....aktiviti yg plg best adalah makan..makan dan makan....yumiiieeee.....

    ReplyDelete