Wednesday, August 26, 2009

Teratak Ayah Bonda

Start dr mlm semlm smpai la ujung minggu ni aku di request oleh ayahbonda utk duduk di teratak nya sementara mereka pulang ke kampung halaman sempena cuti sekolah ni....pelik x??.. x de ape nk pelik....sebab cuti skolah la br dorang leh p mana2...klu ari biasa mereka ade tanggungjwb utk menjaga dua orang cucunya tu...ekekeke....ayat aku cam skemarama ari ni kn??....biasa laaa bulan2 posa ni...oksigen kurang dlm pala so aku x leh pk byk sgt...hikhikhik...


Ini lah Teratak AyahBonda


Saja nk snap gambo 2X...dulik hape aku...blog aku...aku punya suka laaa...




So Moral Of The Story....Aktiviti utk minggu ni mmg full banget...Dr pagi sampai laaa ke pagi esk.......Sbb nya aku kena p kije then aku kena ready kan makanan utk Berbuka Puasa & Sahur skali....Klu Brg xde aku kena p pasar utk beli barang2 basah & x lupa gak p bazar Ramadhan utk crk makanan tambahan utk juadah berbuka puasa...ade yg kepingin hulurkan bantuan x???......hikhikhik....bl la ujung minggu ni akan berakhir......bkn merungut tp biasa la kan....mood org kije ni lain sket.....dh penat kt tmpt kije ingt kan blk umah leh laa berehat tp ade lg urusan yg perlu disettlekn....Itu amanat Ayah & Bonda...bl dh menjadi tanggungjwb aku so aku kena laaa patuhi amanat ayah DAN bonda tu.....Sesungguhnya aku ikhlas dlm ape jua yg aku lakukan......Semoga Allah berikan ketenangan utk aku menjalani tanggungjwb ini...Amin....

No comments:

Post a Comment