Friday, November 13, 2009


Title n3 ari ni….3 more days….kenapa 3 more days…ni krn 3 ari lg saya bakal ditinggalkan….oleh siapa??? Oleh kedua insan yg paling saya sayang dlm hidup saya….mak & ayah….

Blm pnh pn dlm hdp saya, ditinggalkan dlm jangka masa yg lama dgn jarak yg begitu jauh…blh ke saya nk lalui semua ni??…even saya mmg x duduk serumah dgn mereka…tp saya still blh jejak mereka klu saya rindu pada mereka…mana mereka nk pegi??mereka akan menjejak kan kaki mereka ke tanah suci allah utk menunaikan rukun islam ke-5….jauh kan???.....lama lak tu…aduiiiiii…Rindu la saya!!!!!!!!!!.....


So saya ingin mengambil kesempatan di sini kpd suma yg mengenali saya secara langsung atau tidak langsung …andai nya saya ada kesilapan pada kamu suma..harap maafkan saya….dan saya pn akan memaafkan sesiapa saja yg pnh wat slh pd saya…tujuan saya ni adalah utk mak & ayah saya…saya nk perjlnan mereka di sana nnti dipermudahkan & direstui allah…tu sbb saya buat n3 mcm ni…ye laaa…mana la tau ade kwn2 saya yg jauh dr saya..so saya x dpt la nk memohon maaf kn…dgn blog ni dpt la kiranya saya buat begitu….mana la tau kn kerana kesilapan anak, mak & ayah mereka susah nk lakukan ibadat di sana….

Ya Allah, berikan lah kesihatan yg baik utk mak & ayah saya….sesungguhnya saya begitu risau dgn kesihatan mereka….this week kesihatan saya x begitu baik...saya demam…so saya x dpt nk luangkan sisa2 masa yg ade bersama mereka..tp saya janji…saya akan jejak jugak umah mereka & akan tdo di sana….

Mak & ayah….x de ape yg saya dpt katakan selain dr saya mmg x blh kehilangan mereka….mmg pd kamu suma bukan nya lama kn??tp tahukah kamu suma mcmana perasaan saya skrg??saya tau saya bukan lah anak yg baik…kenakalan & kedegilan saya selalu mengundang kemarahan ayah…. Tp jauh di sudut hati saya…saya terlalu sayangkan mereka….ape pn terima kasih pada mak & ayah kerana dh membesarkan saya & sentiasa sabar dgn sikap saya….

Bila nk ditinggalkan baru la kita terasa akan satu kehilangan….mcmana raya aidiladha kali ni ye????? Yg pastinya saya akan rindu pada masakan mak saya….sedihnya saya…mana sama masakan org lain dgn masakan mak sndiri kn????ape yg saya nk buat pada Raya Aidiladha kali ni????aduiiii sedih nya saya…..

Ok lah….hope pasni saya dpt tulis N3 di masa akan dtg…saya akan cerita kn serba sedikit mcmana keadaan saya bl berjauhan dgn mak & ayah saya…hanya pd blog ni je saya dpt luahkan segalanya….insyallah…

“Mak & Ayah………………Saya Akan Rindu Pada Kamu Berdua….”

No comments:

Post a Comment