Tuesday, November 17, 2009

Pemergian Sementara Yang Amat Menyedihkan

Mereka telah pergi meninggal kan saya....dengan 1 kesedihan yg tersemat dlm ati...mlm itu mak memeluk saya dgn begitu erat....mak memohon ampun pd saya....kerana dia dh melakukan kesilapan yg begitu besar dlm hidupnya....dan kerana kesilapannya saya telah jd begini....saya tidak pernah menyalahkan mak sama sekali...saya mmg sedih dgn kenyataan mak mlm tu....kenapa perlu mak memohon ampun pd saya??? mak x pnh wat slh pd saya....perlukah seorang mak memohon ampun pada anaknya??? sedihnya saya........dan kerana kenyataan mak mlm tu telah meninggalkan kesan sehingga kini...tak perlulah saya nyatakan di sini apa kesalahan mak tu....

cuma saya ingin berpesan kepada ibu2 yang sedang mengandung atau yang akan bakal mengandung saya harap dapatlah kiranya kamu menerima bakal anak yang dilahirkan itu dengan hati terbuka...kerana mngkn suatu hari nnti kamu akan dibelenggu dgn satu penyesalan sndiri....dan kepada mak saya, saya mmg sentiasa memaafkan mak...bg saya mak x pnh lakukan ape2 kesalahan pd saya..mngkn ape yg terjadi tu dh di tentukan...ape yg saya tau semua ni adalah kejadian tuhan....dan mngkn akan terjadi satu keajaiban kelak...insyallah...saya mengharapkan keajaiban tu terjadi pada saya satu hari nnti....

Harapan saya agar hari2 ni akan cpt berlalu....saya sntiasa menunggu kepulangan mak & ayah dgn penuh kesabaran....di akhir solat saya, saya sntiasa mendoakan kesejahteraan mereka di sana...semoga mereka sihat2 selalu dan dapat menjalankan ibadat dgn tenang di sana...

MAK & AYAH........SAYA AMAT MERINDUI MEREKA KINI...RINDU YG TERAMAT SGT!!

Sekarang barulah saya tau ape erti kehilangan sebenar...walaupn hanya sementara tp ia cukup memberi kesan kepada saya.....hentikanlah tangisan ini kerana saya nk mereka tenang di sana!

6 comments:

  1. touching dowhh...apepon berlaku.. sume ade lah ketentuan tuhan... kiter sbgai anak doakan yg terbaik utk mereka.. tetibe rindu lak ngn mak aku... nak tipon mak aku jap lah.. huhu

    ReplyDelete
  2. semoga mak ngan ayah selamat pergi & balik..semoga mereka dapat melakukan ibadah dgn tenang..kuatkan semangat

    ReplyDelete
  3. Cepat la waktu ini pergi................

    Cepat la masa ini berlalu....

    sesungguhnya SAYA AMAT RINDU PADA MAK & AYAH SAYA!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. tabahkan ati ye..
    tak lame lagi mereka balik ^_^

    ReplyDelete