Sunday, September 20, 2009

**1 Syawal**

Ini lah keluarga kecil ku....klu time raya hanya kami sj yg ade...akk aku lom blk time ni..


my family is everything to me....


ini lah permata hati aku....sayang mak sgt2....


Pagi yang hening di 1 Syawal..... Bila takbir raya berkumandang....aku duduk di balkoni umah ku...smbl memandang sekeliling....ramai penghuni2 kt sini dh pulang ke kampung halaman masing2......aku???? aku msh di sini....mana nk pegi??

makna raya bg aku xde....kenapa?? ntah laaa...aku rs raya x raya sama jek...yg penting aku cukup puasa....cukup ke??? x cukup bersebab x pe kan....ape aku nk buat cuti lama2 camni ek??? seminggu beb....aku mmg x plan ape2....yg aku tau....aku nk rehat....rehat dr bebanan dan tekanan kerja.....

k laaa wei....aku sbnrnya nk bgtau u all ni.....ari ni kn 1 syawal...aku dh wat 1 record utk diri aku sndiri...aku leh pakai baju kurung yg mak aku hadiahkan dari pg smpai la ke mlm...slalu nya aku x kan pnh pakai baju kurung smpai mcm ni skali...ni br 1st time aku wat camni...biasa nya klu time2 raya camni aku akn pki baju kurung time pagi jek...2 pn masa nk wat seisi mntk ampun dgn mak bapak aku...smpai jek tghari, aku dh tuko short & shirt....klu x pn, yg tinggal hanya baju jek...kain aku dh campak ntah ke mana... tp hari ini dlm sejarah, aku berjaya pakai baju kurung smpai ke mlm...siap akak aku sound lg...dia pelik kot sbb aku leh pki baju kurung smpai ke mlm...xde ape nk pelik nya...hahahaha....

No comments:

Post a Comment