Thursday, October 01, 2009

Aktiviti sepanjang cuti

seperti suma sedia maklum...saya tlh mengumumkan bahawasa nya saya bercuti selama 1 minggu... so ape aktiviti saya selain beraya adalah...............



menghabiskan masa utk melangsaikan game G-Force ni....dan akhirnya pada hari raya ke-4 saya telah berjaya melangsaikan misi saya....aribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........keseronokkan yg amat sgt....so skrg leh la saya membuat kesimpulan...bahawa game ni mmg menguji minda utk saya menyelamatkan bumi dari barang-barang electronic yg terlampau....suma cam tranfomer tau....brg2 electronic tranform jadi robot yang maha bahaya.....
apa pn.....kesungguhan saya telah membuahkan hasil......dan skrg saya tgh concentrate dgn game baru....sabar yer...bila saya dh berjaya menghabiskan misi saya tu saya akan kongsi dgn anda semua........
yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....aku yang sedang seronok......

No comments:

Post a Comment