Friday, May 01, 2009

makan..makan..

halo...halo...halo....bonjour...bertemu kembali pd segmen ari ni...hehehe....skrg kol 12.33pm ari jumaat bersamaan dgn 1.Mei.2009....aku tarak kije...sempena ari labour day ni....ms utk suma pekerja berehat....alhamdulillah....kali ni pd thn ni aku dpt gak merasa ari pekerja ni....thn lps x merasa...sbb kena kije.....bl dh kt tmpt br ni segala2nya dh pn berubah....pg td aku bgn kol 9 lbh...biasa la klu x kije...td pn bgn awal tau...klu x, jgn harap la nk jmpa waktu pg...selalu nya aku jmpa waktu tghari jek...

bgn je pg td aku trus bkk tv....layan citer the musical high school kt tv3 jap....smpai kol 11 tiba2 perut dh berbunyi....hehehe...adeiii lapo lak perut ku.....ni yg rs nk ngamuk jek....pas abis citer tu aku trus bingkas bgn....p mandi.....then siap2 utk crk menda yg halal dimakan...smbl bersiap2 tu aku duk pk nk mkn ape...akhirnya destinasi pilihan adalah Osman...kedai mamak yg termashur bg kalangan mmbr2 aku....smbl mkn nnti leh laa memblogging....ape lg....zasssssssssssssssssssssss.....................

smpai je kt osman...aku trus p order....'mamak, horlick ice 1, bandung soda 1, nasi beriani gam special 1, nasi putih berlauk 1'....hahahaha....mesti terperanjat kn??ape bapak kuat makan ni....jgn la nk tergezut lak....xkn la aku larat nk abis kn suma tu...aku nyer menu just horlick ice dgn nasi beriani gam special tu jek...yg bandung soda dgn nasi putih berlauk tu cik zura yg punya....sori yek.....aku x dpt nk attach gambo sbb x tahan sgt dh td...lapo bangat beb....lenkali aku attach ek...tu pn klu time aku x lapo la aku amik gambo....klu x, x yah la nk harap....

k la ek.....cik zura ni nk srh aku attach kn gambo kt blog dia....dia jeles tgk aku nyer blog ade gambo...gambo yg aku edit sirik lak tu...hehehe....so see u all next n3 k.... -chow-

No comments:

Post a Comment