Friday, May 15, 2009

kau kesayangan ku....

sayang sgt2 kt dak kecik dua org ni

pagi ni aku terbaca 1 blog yg wat aku ketawa sorang2...mcm wat iklan lak gamaknya...muahahaha....cam memo penting pn ade gak ni....hihihi...jom baca skali...

PESANAN!!!!!!!!!!!!!
Perhatian kepada CIK SPIDEY dan CIK ZURA!!!!!!
Ini ada satu pesanan untuk anda berdua. Sila datang ke umah EMAK hari AHAD ini bersamaan 17hb Mei 2009, jam 10 pagi, bantuan anda diperlukan untuk menjaga dua orang budak yang kecik-comey-menawan-qalbu ini.....


Ini kerana kedua ibu-bapa kanak-kanak ini hendak pergi meroyan berdua-duaan. Sila jangan buat tak tau dan dapat menghadirkan diri pada masa yang telah ditetapkan. Sebarang rayuan tidak akan dipertimbangkan, harap maklum... ;p
Sekian, terima kasih.


adeiiii...x dpt laaa aku nk p survey menda yg mnjd pujaan ati ku ni.......x pe laaaa.......aku lg ske sbnrnya klu dpt angkut dak dua org ni...x pn aku lak kena wat iklan kt sini.......

PERHATIAN!!!!!!

PADA SAPE2 YANG KEHILANGAN ANAK...SILA DTG KE NO.26 JLN 8/18, PERJIRANAN 8 DGN SEGARA....KLU X...AKU JUAL DUA DARHAM SEKILO....



klu ainin kompem laku beb...sbb dia berat....hahahahaha.....k la kak....pesanan ko aku trima dgn tgn terbuka....janji jgn lupa upahnya k.....jgn lupa bwk troli skali...kang boring2 aku leh bwk aini p tmn....leh layan akk dia men gelongcor......wokehhhhhhhhhh...

2 comments: