Wednesday, April 29, 2009

Komen kerja

Ari ni aku kije alone...penat gak...mana nk handle sebesar2 bapak store ni...upsss lupa lak nk bgtau...msti korang tertnya2 aku ni kije ape kn??....klu dh ckp store xkn jd doktor hewan lak kn??kije aku skrg sbg Store & Logistic Technician...quit tough gak laaa....bl time posa, aku mmg jd meroyan...biasa la kije kt johor port ni...dh la tepi laut...panas nyer nauzubillah...klu time x posa tu leh gak la menegok2 air...ni klu time posa...halemak......kena la menahan dugaan & godaan bl si mat saleh france tu duk tayang2 air dpn aku....

Kije sini agak sronok....sronok sbb mostly yg ade kt sini laki....(ko tu laki ke??) hihihi...amat sronok kije dgn laki sbb dorang x byk kerenah...lain sgt kije dgn pompuan2 ni...pompuan ni tenaga x la bekerja sgt...yg bekerja lbh tu mulut dia....pot..pet...pot...pet....memekak tol...dulu bkn aku x pnh rs kije dgn pompuan....bebel je lbh....bl time abis waktu kije br la sibuk nk wat kije...akhirnya OT membabi buta....konon2 kije x siap...walhal nyer mmg sengaja x siapkan....

Yang plg penting kije dgn company France ni mmg enjoy...ari sabtu kompem x kije...kije 5 ari seminggu...dgn salary yg agak seronok didengar...berbanding dgn dulu....kije 7 ari seminggu non stop...gaji ciput...suasana kije dulu pn agak membosan kan....tu la perbezaan nya...ape pn...terima kasih tuhan kerana bg aku peluang utk mengecapi nikmat hdp...dh lama aku bersbr dgn company lama aku tu...akhirnya berkat kesabaran aku berbayar jugak...tu la org ckp, msh ade lg org yg blh nilai kije kita......alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment