Friday, January 01, 2010

Mereka Telah Kembali

30.Dec.2009 (1:40pm)
Alhamdullillah......mereka telah selamat kembali ke pangkuan anak2 yg terlalu merindui mereka..kepulangan mereka bersama air muka yg berseri2 membuatkan kami adik beradik terlalu gembira....pelukan erat diantara satu sama lain menjadi seisi utama kami....keseronokan ketika itu amat meruntun naluri saya....entah kenapa pertama kali memeluk emak setelah pulang dr menunaikan kewajipannya amat berlainan sekali....meremang segala bulu di badan saya...pelukan yg dirasakan saat tu mmg x pnh sy rs kan sblm ni......sy dapat rskan ada sesuatu aura yg berlainan dr biasa....sy renung muka ayah dan mak ketika itu...muka mereka mmg bersih skali...org selalu kata tujuan utama kita mengerjakan haji adalah utk mencuci dosa....mngkn dosa mereka telah diampunkan Allah & mereka telah mendapat hidayah dr NYA.. Kepulangan mak dan ayah diiringi dgn kenduri yg telah kami rancangkan adik beradik...kakak saya telah menjadi kapten dlm segala rancangan...dan seperti biasa kami akan laksakan tugasan yg diberi dgn tangan terbuka....terima kasih buat cik zura kerana bersama2 mengemudi majlis kami...dan semuanya telah berjalan lancar...ini adalah kali pertama saya & kakak menjalankan satu majlis bersama....kepenatan telah saya buang jauh2.....keletihan telah saya lupakan....ini adalah satu pengorbanan utk mak & ayah setelah penat membesarkan kami adik beradik...terima kasih tuhan kerana memberi kami peluang utk bertemu kembali....
ALHAMDULILLAH......

No comments:

Post a Comment